Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

17. november 2010

Under et år igjen

Reaksjoner: 
Long time no see.
Det er ikke lenge til jeg reiser nå, bare 8 måneder. Sjukt rart å tenkte på. Må liksom nyte alt som skjer her hjemme nå for neste år vil det være helt annerledes. Jeg gleder meg skikkelig til å reise, skulle ønske jeg kunne fått vertsfamilie og fått vite hvor jeg skulle dra med en gang. Er så utrolig dårlig på det å vente. Vil gjerne at ting skjer med en gang. Fikk mail for en uke siden av EF og da gikk det enda litt mer opp for meg at jeg faktisk skal bo i USA et helt år. Borte fra trygge Norge. De anbefalte meg å ta bilde av ting jeg gjør her hjemme i Norge som jeg kan vise når jeg kommer til USA. Så da må jeg ta frem kamera og blitse i vei.

Følger bloggen til Camilla Kittelsen som er i California og reiser med EF. Utrolig gøy å lese om hvordan andre har det. Anbefaler å lese bloggen hennes. camillakittelsen.blogg.no
Var innom en annen blogg med en som reiser med EF, Janne. Sendte henne noen spørsmål om EF siden jeg har hørt en del negativt om dem, men hun synes de hadde gjort en veldig bra jobb. Bloggen hennes er jannehuse.blogg.no

Som sagt så gleder jeg meg veldig til å dra til USA, men jeg er jo menneske så jeg kommer selvfølgelig til å savne de her hjemme. Må finne på så mye som mulig med dem i månedene fremover. Nyte all den tiden jeg kan ha sammen med dem. Passe på å bruke tiden min riktig.
Sitter ikke på så veldig mye kunnskap om utveksling enda, men lærer stadig mer og mer. Hvis det er noe dere lurer på så er det bare og spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan.
Random much
xoxo Karianne

Ingen kommentarer: