Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

23. november 2010

Sykling, sykling, sykling

Reaksjoner: 
Hei!
http://msbiketours.blogspot.com/2009_11_01_archive.html
I dag startet jeg halv ett på skolen. (Som jeg gjør hver tirsdag.) Like deilig hver gang! Kunne våkne og tenke tre timer til jeg må dra, deilig. Nøt morgenen med huset for meg selv og så på Torsdag kveld fra Nydalen. Noen av sketsjene er sjukt lættis. Det er gøy når noe er så morsomt at du bare må le høyt. Uansett, da de tre timene hadde gått satte jeg meg på sykkelen og syklet av sted til skolen. Hadde gått veldig greit hvis det ikke var for at en eller annen traktor hadde kjørt og laget smale spor på gangveien. Noe som resulterte i at jeg vingla som bare det bortover Nordlimyra. Vel fremme på skolen var det enda mer sykling og styrke. Egentlig veldig greit med en skikkelig treningsøkt siden jeg ikke får trent noe lenger. Måtte jo slutte på fotballen fordi jeg ikke hadde tid.

Etter gymmen hadde jeg spansk. Tiden gikk ganske fort. Vi skal ha et prosjekt med seks dialoger. Helena og jeg skal jobbe sammen. Just like old times. Kommer til å bli bra det. Da klokka ble halv fire var skoledagen over og jeg satte meg på sykkelen, igjen, for å komme meg hjem. Så nå sitter jeg her og burde egentlig øve til mattetentamen som er i morgen.
Wish me luck!
Smell you later!
xoxo Karianne

Ingen kommentarer: