Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

29. november 2010

Prøvedag

Reaksjoner: 
Hei!
I dag har det vert en dag full med prøver. Hadde engelsk skriveøkt hvor jeg bare satt og skrev. Timen etter hadde jeg naturfagstime hvor jeg også bare satt og skrev. Tror begge deler gikk greit, tørr ikke tro at det gikk bra. Mye bedre å tro at man får en 4 og blir overrasket av en 5'er enn å tro at man får 5 og så får man 4.

I have a confession to make. Jeg har hekta på facebookspill. Først var det Tetris, så Icy Tower og nå It Girl. Ganske stolt over at jeg ikke har blitt avhengig av Unicorn Attack, som ganske mange har blitt avhengige av.


Er du avhengig av noen facebookspill?
xoxo Karianne

1 kommentar:

Ane sa...

hahah, jeg er avhengig av de samme spillene. It girl er litt morsomt da :D