Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

24. november 2010

Kjøp kontantkort, spar 50 kroner

Reaksjoner: 
Hei!
Som jeg sa i går så hadde jeg mattetentamen i dag. Det gikk greit. Tror det var noen oppgaver jeg ikke klarte, men jeg kommer ikke til å stryke. Da jeg så på mobilen etter tentamen hadde Eivind sendt meg en melding. Det sto at hvis man kjøper kontantkort til 200 kroner får man 250 ringeminutter, altså man sparer 50 kroner. Så da tenker jeg at jeg skal kjøpe meg to stykker, pengene på mobilen er jo forbruksvare så hvorfor ikke slå til mens det er tilbud. Jeg elsker tilbud! Deilig følelse å ha spart penger.

Har du hatt mattetentamen? Hvordan gikk det?
Fordi jeg skulle ønske jeg hadde iPhone
xoxo Karianne

Ingen kommentarer: