Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

26. november 2010

Hei og hopp du er topp!

Reaksjoner: 
Håret sensurerer ansiktet mitt
Heisann!
Var en del lekser igår, men samfunnsfag var ikke så stress som jeg trodde. Hadde en slags fremføring i dag og det gikk egentlig ganske greit. Fikk ikke gjort matteleksa, men den er det ingen i klassen som har gjort. Geografi og naturfag skal jeg gjøre i friminuttet. Så alt ordner seg.
I helga skal jeg til Tønsberg og besøke tanten og onkelen min og barna. Gleder meg masse til å se dem igjen. De skulle egentlig overnatte hos oss, men så passet det ikke allikevel. Så nå skal jeg nedover å besøke dem. Kusinene og fetteren min er 9, 7 og 2 år, de er såå søte! Skal prøve å ta litt bilder så kanskje det blir litt bilder når jeg kommer tilbake. Lover ingen ting.. :) Skal øve til prøve på toget så tar ikke med pc'en til Tønsberg, sa da blir det ikke noe blogging i helga. Kommer sterkere tilbake neste uke :)


Hva skal du i helga? :)
xoxo Karianne

Ingen kommentarer: